SEARCH
GO
ARCHIVE
GO

Coldplay to debut new song for Estamos Unidos Mexicanos concert

clock October 4, 2017

Songs from band’s San Diego show to be broadcast at benefit concert in Mexico

Coldplay to debut new song for Estamos Unidos Mexicanos concert

Good evening. Estamos Unidos Mexicanos is a concert that will take place in Mexico City on Sunday, October 8, featuring artists uniting to help the reconstruction and everybody impacted by the recent earthquakes.

Coldplay will join this effort through a live transmission of some songs from their own concert that night at the SDCCU stadium in San Diego, California, which will air through Televisa and Univisión.

To mark the occasion, Coldplay will also play a brand new song for the first time, with all benefits that this track generates destined to help relief efforts in Mexico and around the world. All proceeds from the band’s San Diego show will also go towards disaster relief efforts.


Estamos Unidos Mexicanos es el nombre de un concierto que tendrá lugar en la Ciudad de México este domingo 8 de octubre y que ha reunido a artistas con la intención de ayudar a todos los afectados por los últimos terremotos así como ayudar en los trabajos de reconstrucción del país.

Coldplay se sumará a este proyecto a través de una transmisión en vivo de algunas de las canciones que interpretarán en vivo en su concierto en el estadio SDCCU en San Diego, California y que también será emitido por Televisa y Univision.

Para conmemorar esta ocasión, Coldplay va a interpretar en vivo y por primera vez una nueva canción cuyos beneficios se destinarán a los trabajos de ayuda en México y alrededor del mundo. Todos los beneficios generados en el concierto de la banda en San Diego serán destinados a actividades de socorro a las víctimas de los desastres naturales.

Anchorman

SHARE THIS
SEARCH
NEWS ARCHIVE
GO
CLOSE
Type your search and press Enter.